Досліджуючи природу – дбаємо про себе

  •  

Нова українська школа в дії.

Сьогодні у нашій школі відбувся міський семінар з предметів ”хімія”, ”біологія” та ”пізнаємо природу”, в рамках якого учні та вчителі стали учасниками цікавих проектів, відкритого уроку та обміну досвідом.

Розпочався семінар з ранкової зустрічі, під час якої гості семінару, вчителі трускавецької громади, директорка Центру професійного розвитку педагогічних працівників п.Інна Форемна та консультант центру п.Жанна Гаврилик, поділилися побажаннями та очікуваннями від сьогоднішнього дня.

Вчитель хімії п.Олена Кузько та біології п.Ольга Лешко спільно з учнями 8-А класу Вікторією Строгуш, Аліною Каленюк та 8-Б класу Анною-Марією Мінів, Артемом Моргуном, Даною Нанівською, Іриною Пецкович та Мар’яною Чабан продемонстрували свою роботу над STEM проєктом ”Розумна теплиця”: діти досліджували грунти, навчились працювати з електронними платами Arduino та датчиками, висаджували мікрозелень гороху, льону, буряку, гірчиці, кресс-салату, створювали необхідні умови для рослинок, а також досліджували вплив добрив на ріст зелені. Результати досліджень гості не лише побачили, а ще й смакували. Також учні розрахували бізнес ідею – вирощування мікро гріну, яка може принести чималий прибуток.

Не менш цікавим та пізнавальним був урок ”Пізнаємо природу” у 5-А класі на тему ”Яке значення бактерій і вірусів у природі й для людей?”, проведений вчителем біології п.Лілією Гузечак. Діти досліджували вплив бактерій та вірусів на життя людини, виконували інтерактивні вправи, проводили досліди з милом, а також навчилися, як за допомогою спеціальних бактерій можна самостійно зробити корисний йогурт. Цікавими були проєкти дітей, які вони підготували до уроку, а саме створення великої бактерії в розрізі з пластиліну, яку виготовив Юрій Лешко; Настя Німеровська показала, як вона досліджувала процес скисання молока, а Анна Криницька демонструвала свої дослідження про значення бактерій і вірусів та хвороби, що вони викликають.

На завершення семінару запрошені вчителі ділилися своїм досвідом: використання інтерактиву на уроках, розвитку критичного мислення, інфомедійної грамотності та інфографіки на уроках ”Пізнаємо природу”, інструментами формувального оцінювання та цікавинками, які полегшать роботу вчителя і зроблять урок для учнів цікавішим.

Щира подяка нашим захисникам, що можемо навчатися, а також усім учасникам семінару за досвід, пізнавальні проєкти та цікаві уроки, які демонструють, що НУШ – діє, завдяки креативним вчителям та учням.

Поширити: